هایلایت مو به ۷ سبک متنوع
نوشته شده توسط : گلچهره

هایلایت انواع مختلفی دارد که در این مقاله از گلچهره به معرفی برخی از مشهورترین آنها خواهیم پرداخت:

هایلایت به سبک لولایت

در این سبک از هایلایت مو قسمت بالای مو به رنگ روشن و قسمت پشت رگه های تیره از همان رنگ هایلایت مشاهده می شود. “تابش خورشید” یا لولایت یکی از پرطرفدار ترین سبک های هایلایت میان خانم هاست.

هایلایت به سبک بالیاژ

نقاشی؛ همین کلمه برای توصیف این سبک از هایلایت کافیست، در این سبک هر قسمت از مو را با سلیقه خودتان به هر مقدار که دوست داشته باشید روشن و تیره می کنید.

هایلایت به سبک مش سوزنی

قسمت های کوچک، ظریف و باریک مو نقطه تمرکز این سبک از هایلایت است. مش سوزنی از جمله روش های هایلایت است که هم با کلاه و هم با فویل می توان آن را روی موهایتان اجرا کرد.

هایلایت به سبک چانک لایت

سبک چانک لایت نطقه مقابل مش سوزنی است، تمرکز این تکنیک از هایلایت بر روی دسته های بزرگ و بولد موی شماست.

برای اینکه بتوان به راحتی دسته های بزرگ مو را جداگانه تقسیم کرد، این سبک از هایلایت با فویل انجام می شود.

هایلایت به سبک بیبی لایت

در این سبک از هایلایت موهای اطراف گردی صورت شما، روشن تر از سایر بخش هاست؛ حالتی که در چهره کودکانی که با موهای بلوند متولد می شوند شاهد هستیم.

برای همین هم نام این سبک را بیبی لایت انتخاب کرده اند، روشی که در آن باید برای هایلایت کردن از رگه های مختلف اما نزدیک به هم روشن برای موهای اطراف صورت استفاده کنید.

هایلایت به سبک فراستد

در فراستد، ابتدا موهایتان را بلوند روشن می کنید، بعد برخی از رشته های مو را کاملا مانند یخ بی رنگ می کنید تا این سبک از هایلایت که به افرادی با موهای کوتاه، جلوه جذابی را می دهد، یک نمای زیبا و دلنشین را در ذهن مخاطب تان به یادگار بگذارد.

هایلایت به سبک نواری

کسانی که موهایشان فر یا موج دار است، با هایلایت به سبک نواری، می توانند زیبایی و موج موهای فر خود را بیش از پیش به رخ بکشند.

نام دیگر این سبک از هایلایت روبانی است، و به افرادی که به دنبال یک جلوه ویژه از این سبک هایلایت هستند پیشنهاد می کنیم تا از ریشه های رنگین کمانی استفاده برای هایلایت استفاده کنند.





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: